Ännu mer från Boob


Firar Amads födelsedag på södermalm med att SHOPPA ännu mera från Boobs utförsäljning! (Love ju honey)

Jag skulle bara hänga med en väninna dit...det blev 2 rundor till bankomaten...1000kr fattigare :)


En grymt snygg lång-klänning i grått med tillhörande bälte



Korallfärgad långärmad tröja



Grå långärmad klänning/lång topp



Svart långärmad med fina detaljer i krage och ärmarna



Omlott klänning i svart, kortare modell, haha, den ser super skrynklig ut men sitter snyggt!
Jag gillade dom små rosa detaljerna på omlott-snörena :)



Ett par svarta byxor typ, eller tights




6 plagg för 1000kr det e väl bra?! Ordinariepriset hade hamnat på minst 3000kr!


Paus i solen med Barry och en festis och så en full påse med kläder :)



Råkade gå förbi Belle Shoes och hittade dessa fina & sköna sandaler, 299kr
(Jag fick trycka in mina super svullna fötter men det gick!)



Hittade en matchande väska :) på REA!!!



Kunde inte bestämma vilken färg så det blev både en svart och denna bruna :)



Japp, så går det när man har för mkt fritid...och rea på stan...

Det är ju Amad & tvillingsyrran Evin som fyller år! Ja jusst D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services