Fredagkväll med FENDI


Vad innebär en fredagkväll för Yaz & Barry alone...? Förutom en promenad i Cenralbadets park, jaga fåglar och lukta i buskarna (ja, Barry gör det!) så tänkte jag för engångsskull bekanta mig med mitt allra käraste köp:

FENDI Baby Carrier! Kostar ca 200 pund



Jag älskar Fendi, så deras framtagna bärsele i samarbete med Aprica, lika stora som Babybjörn är i Sverige är Aprica i Europa. Det var ju ett självklart köp! Fick hem den efter ca 7 arbetsdagar.



Hittade den på babylicious.org, där jag även köpte babygymmet, som Barry erövrat för sin skönhetssömn denna fredagskväll...



Man får med en FET instruktionsbok på 111 sidor och 5 olika språk! Och barnet kan bäras på 4 olika sätt.
1. Mot bröstet, inåt lixåm
2. Utåt, så barnet ser vad som händer framåt
3. I "amningsposition"
4. På ryggen, som en ryggsäck



Jag testade den på syrras lilla dotter och det såg bra ut. Bara för att hon är så sööööööt :)

Kolla in det smarta nackskyddet som man kan dra upp för den allra minsta!



Alla passar i Fendi, min absoluta favorit bland allt vi handlat! T.o.m Amad kommer se cool ut i den ;)

För barn 3kg-15kg, så upp till 2 år typ?!




Direkt till Fendis bärsele: http://www.babylicious.org/fendi-bmix-baby-carrier.ir?cName=on-the-move-carriers

Fredagskvällen ska avslutas i min special fotölj framför tvn, med en bit av svärmors hemlagade lasagne som hon lagat och kommit med till oss! Helt underbart! Sista dosen alvedon, värmekudden för min bäckensmärta och så lite av min senaste cravings: MJÖLK! Jag kör laktosfritt...



Ett måste att alltid ha till hands: Nässpray & Lypsyl

Imorgon bär det av till Babyland & Babyproffsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services