Fredagsmys?


Fredag i all ära! Men så jävla trött idag!!! Ska hem till Marie som ska fixa en mysmiddag och ta hand om oss tjejer, det blir najs.

Nu skulle jag vilja ha: Friska höfter, snygg & smal kropp, fastare innehåll, mindre svullna fötter, kläder som passar, Amads ryggmassage, barnvakt till Barry som är en pain in tha ass idag, drink i min högra hand och vattenpipa i min vänstra hand.

Min & Barrys fredag:


Barry kl 12.00
Vaknar från sin skönhetssömn, kiss & baja nödig, får springa på gården, skitar ner sig i lera ordentligt...

Yaz kl 12.15
Tvättar av Barry i handfatet på gäst toan, allt brunt, allt blött, tröjan blöt och brunfläckig, suck!

Barry kl 13.00
Snor Tele2 godis, matte haltar efter, han springer fortare, kommer undan, skitar ner soffan och är trotsig.



En kvart senare:
Gnäller om att få sitta i mitt knä, gnäller för att få komma ner från mitt knä, upp & ner upp & ner...provsmakar på sin ox-öra, smakar lite på sin "hot dog", smakar lite på en hund-godis-toffla, lämnar ox-örat i intervju soffan (väldigt tilltalande arbetsplats), hot-doggen har han lämnat i konferensrummet och tofflan hittade jag vid yttedörren, folk lär ju undrat om någon tappat sin skosula?!!

Barry kl 16.00
Vill busa och gör allt för att fånga uppmärksamheten, gnäller och snor pennan från handen på min intervju!

Next move: Ta mattes lypsyl & ät upp den asap! Yaz: Ta min jävla lypsyl, orkar inte bry mig...



Barry kl 17.00
Utmattad och sover bakom min laptop, ÄNTLIGEN!!!

Yaz kl 17.30
Helt slut...dax att halta till T-banan och hoppas på att ingen hoppat på spåret idag så jag slipper trängseln.

Barry vaknar och är hur pigg som helst, jippi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services