Lördagens fångst: Bil & haklappar!


ÄNTLIGEN har vi gjort det!
Efter omgångar av provkörningar, beställning och avbeställning, från BMW, Audi och Mersa, så blev det en Hyundai IX35 i VIT! En korean som har vad vi vill ha: allt o lite till!



Nu saknar vi bilbarnstol, det återkommer jag med i kommande blogg, bara där är det en djungel...söndagsaktiviteten spikad :)

Grabbarna hade sin "manshower" som skulle vara som min babyshower, så fråga mig inte vad en manshower skulle innebära mer än öl & tv-spel...jag flydde hem till Neda som fixat en grym middag!

Med mig fick jag 3 söta haklappar direktimporterade från Iran! Tack Nedas mamma!!! 



Inte många som har persiska haklappar i byrålådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services