Lunch shopping


(Jag skulle bara luncha i Skrapan med Neda, hon ringer när jag är påväg, lite sen, att hon hittat ngt...)

- Yaz, jag har hittat en barnbutik! Du kommer älska dethär! 
- Oh vad kul :)
- Dom har REA!
- Ok, jag går fortare nu!

Hittade 2 söta plagg från Klädkammaren, PÅ REA!

Favoriten! Stickad body, 150kr



T-shirt för 49kr



Söt baksida




Lunch paus, islatte på 7-eleven, promenad till Ringen för jag skulle köpa ballerinaskor till mig själv. Inget passade mina svullna fötter och så råkade jag se min profil och där dog mitt shoppingsug...tills Neda muntrade upp mig!

- Ska vi kolla babykläder istället?
- Ja, why not :)
- Vi går till HM!

Köpte en fiiiin klänning för 79,50
Trosorna till är så söta :)



En coolare klänning med små volanger för 79,50



En "dregel-lapp" med Hello Kitty motiv för 39,50



Sen tänkte jag muta Amad med ett par söta byxor med texten "I love Dad" (and Mum)



Neda köpte plagg till Nico åxå och det roliga var att vi övertalade varandra hela tiden:

- Stickad body för en 3 månaders bebis? Då e det ju juli/augusti. För varm :(
- Nja, men för kalla sommarkvällar kan det ju funka?
- Jo, iofs, men känns lite overkill?
- Nä, det blåser ju igenom, den är inte så "tätstickad"
- Jo, det e ju sant, kan ju vara bra att ha det en kall sommarkväll...
- Den e ju så SÖT!
- Jag vet!
- Ska du ha en?
- Ja, ska du?
- Ja
- Dåså :)










Kommentarer
Postat av: Sirpa

Har du tänkt dig Yazzi, att du får skaffa så där 10 bebisar till för att kunna använda alla kläder, du shoppat? Gå på mammas och pappas spår....

2010-04-15 @ 08:29:13
Postat av: Yaz

Haha, nix inte mammas o pappas spår här inte. Däremot lite variation och sen kan vi alltid ge bort till u-länder så kan kidzen i Mosambic gå runt i Burberry klänningar ;)



2010-04-15 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services