Mamma/amningskläder från Boob


Fick ett tips om REA på Boob, Götgatan 24.
Var där idag och hittade några snygga toppar, tröjor, klänning och sjalar!

Jag räknade klädernas nypris till över 2000kr, köpte allt detta för 490kr! Tack för tipset Lina (via Amad)!


Topp som sitter riktigt bra!
Även om det är en öppning för att kunna amma så kan man ha deras kläder under graviditeten åxå.
Jag kommer ha det! Täcker magen snyggt och sitter BRA!



Fin klänning, skön och anpassad för gravid/mamma kroppen :)



Sportig klänning



Skön topp i sommarfärg!



Snygga sjalar, bra att ha som "täckmantel" vid amning i offentliga miljöer ;)



Ser absolut inte fötterna och Barry måste vara 1 meter ifrån så att jag inte trampar på honom, så STOR jag e!




Det har utförsäljning till imorgon onsdag, så bara pallra sin feta mage dit eller om du redan har en bebis, perfekt, det har en massa amningskläder kvar!

Dom har riktigt bra grejer, jag tar en till runda imorgon. Only cash!!!


Länk till shopping: http://shop.boob.se/





Kommentarer
Postat av: Lina

Hej tjejen, vad kul att du hann dit och shoppa lite :) jag tyckte med den var bra :) Fina kap du gjorde :) Man kommer ju behöva såna kläder snart ;) Jätte fin blogg, läser den ibland och framför allt super söta bebis kläder till er bebbe. Lycka till när det är dax. Kram Lina

2010-04-28 @ 08:46:31
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Yaz

Tack!!!



Det blev ännu mera idag...så himla billigt och superskön kvalitet på kläderna!

2010-04-28 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services