Middag & Fönstershopping


Vi var tre par på italienska La Familiga vid Fridhemsplan, mycket bra sällskap! Vi fick en riktig sur jävla servitris, jag må ha kort stubin i dessa tider, men den bitchen kunde inte ens LE, fast det ingår i hennes jobb att visa framtänderna, skynda in maten och låtsas gilla läget. Ingen dricks från mig...

Kvällen var nice, sällskapet toppen men mina höfter sa ifrån efter varmrätten och det var dax att halta hem.

På vägen hem vid 22 tiden råkade vi passera en barnbutik, synd att dom stängde så tidigt :( så det blev bara lite fönstershopping, fram med iPhonen och kolla in dräkterna:

MÅSTE ha denna!!! Så himla söt :) Haha, kanintänderna är ju bäst!!!



Nicholas, du vill väl åxå ha en? Ja, säg till mamma & pappa ;)



Jag skulle varken själv köpa denna eller ge den i present: "-Tänkte på ditt barn när jag såg apan",
eller vad skulle man säga lixåm?



Måste till butiken, gående eller haltande, men den rosa dräkten ska Nayomi få :D

Det blev en lyckad kväll!




Kommentarer
Postat av: Neda

Haha underbar!!

2010-04-05 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services