Solbrillor till minibebis!



Äntligen tittar solen fram på riktigt! Jag tänkte direkt på mina solbrillor som ligger hemma idag. Då kickade Nayomi mig och jag kom på att hon åxå vill se cool ut med morsan & farsan :)

Hittade dessa på: http://www.ebabybanz.com & www.sunmate.se

BABY BANZ


Pink: ca 199kr



Pink camouflage: ca 199kr



Och självklart behövs en cool box till åxå för ca 149kr




Om jag beställt? Nä, när hon har kommit så jag vet vilken rosa färg som passar henne bäst :)

(Pssst....killar, dom finns i blått åxå!)

 

 


Kommentarer
Postat av: Amad Osman

Roooooosa är finnnnt! Jag vet, jag har blivit omvandlad, vi ska ju få en liten underbar flicka snart :)

Jag tycker vi beställer båda färgerna så märker vi vilken rosa som blir snyggast :)



Pappa Amex fram med plånkan!

2010-04-08 @ 15:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services