Vårkänslor & förberedelser


Blir lycklig av att se marken och höra fåglarna kvittra igen efter den långa vintern, det ger mig mer energi till att förbereda, syssla & pyssla med Nayomis grejer :)

Lättare att bära på x-tra vikten också!



Jag har även börjat kolhydratladda inför förlossningen (OH JISSES DET E JU SÅ SNAAAART, läskigt!!!)
Lunch: Pizza m pepperoni, köttfärs, lök och en massa ost...2000 kalorier(?!)



Jag har så mycket kvar av shoppingen att visa upp så min läxa är att få upp fler grejer som bara
väntar på att få synas här asap!

Njut av solen, snart dax för grillpremiär, rosévin och vattenpipa!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kolhydratladdar inför din förlossning med pizza men vad är min anledning aaaah :'(

2010-04-13 @ 15:26:23
Postat av: Yaz

Din anledning: support & medkänsla ;)

2010-04-13 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services