Väskan till BB! (Del 1)


Ifall att...Dax att förbereda!

Nu är det "bara" 4 veckor kvar...spännande och skrämmande...

Hon är ju så nära, bara 10 cm ifrån, det låter kinky men är helt sjukt om man tänker efter!
10 cm....så nära, men ändå så himla långt ifrån...


Dax att packa väskan till BB!

Väskan från Emmaljunga som vi köpte i samband med barnvagnen, 800kr


Den innehöll ett underlägg och en flask-hållare!

Close-up på väskan, beige skinn, snygg inredning med en massa fack och fickor!

(sen ska man hitta allt åxå så både för o nackdel med många grejer i väskan...)



Jag hann börja välja ut kläder till Nayomi, det tog mig typ 2 timmar. Måste ju matcha och kännas rätt.
Ut med alla mini kläder, storlek 44-50/56, mycket rosa, hittade massor som jag glömt att vi hade!



Det slutade med att jag valde följande att ha med i väskan:

1 Mimmi badlakan med luva på, 2 tvättlappar
1 pläd från Disney med Nalle Puh
(Köpt i Dubai)



2 kortärmade bodies
1 matchande mössa
1 par matchande troser
(Från Dubai)



2 långärmade bodies, från HM



2 mössor, från HM



2 par strumpor, från HM



2 set Hello Kitty bodies med tillhörande kofta, från Dubai



2 set med byxor och kofta/hoodie, perfekt för hemfärden
Till vänster från HM, till höger från Kapp Ahl



Köpte den idag, 129kr



Sen kom Amad och sa: "-Ta med någon av dessa åxå, det e lika bra att ha med sig, man vet aldrig..."

Kortärmade bodies, från Dubai



Ole, Dole, Doff....vilken ska vi ta?

Jag packar ner alla 3...det tar ju ingen plats!

Så, har vi missat ngt?

9 bodies
2 koftor
2 hoodies
3 mössor
2 par strumpor
1 handuk + tvättlappar
1 pläd
1 trosa



Inte glömma Nayomis lilla kanin från Kaloo :)



Nu saknas:

Kamera, kläder o hygien till mamma & pappa, förlossningsbrevet, avslappnings cd, pain killers, massage olja, tofflor, energidryck, choklad-kaka...?

Barry vakt....

       ....bilbarnstol.....

                 .....mobilen + laddare.....

                                ....champagnen! ....  (JA, jag menar allvar, sluta rynka på pannan)




                                                                      ....smink, plattång...skoja, nu e jag trött, mer snart i del 2....

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Ni ser ut att ha läget under kontroll :D

Glöm inte köpa hem blöjor sen...kanske inte så kul att springa ut å göra när man kommer hem fr BB. Kram

2010-04-22 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services