Barry 1 år!


Barry fyllde 1 år fredagen den 13de :)

Det firades med korv till frukost, lunch och middag! Han och Gucci, som jag varit dagmatte för i förra veckan, fick låååånga promenader och frisk luft!

Alla som känner våran lilla Barry vet ju att han är en hund med mycket personlighet! Han är snäll och busig, men lyssnar och agerar när man säger åt honom.

På våran gård är han Kungen! Han springer in o ut mellan grannarna, tigger mat hos ena grannen, kärlek hos den andra och lek hos den tredje :)

Klart vi firar våran Barry...för 10 månader sedan fick han plats i min hand, han såg ut som en liten leksakshund! Nu är han 3 kilo, ser ut som en hund och kan även skälla när någon närmar sig reviren här hemma. Typ en skalbagge mitt i natten!

Jag vaknade av att han morrade som bara den, tänkte att det var ngn på våran uteplats. Scary!
Sen när jag såg att han kollade neråt golvet så insåg jag att han morrade åt en skalbagge som kröp runt.

Jag hoppades i det ögonblicket att Barry skulle attackera den, bita den och äta upp den!
Så jag skulle slippa vara livräddför den baggen, jag hatar sånt!
Men nej, det slutade med att skalbaggen kröp närmare och närmare sängen...jag sket på mig av rädsla att den skulle attackera mig! Barry morrade och när skalbaggen flög 1 meter mot oss så GÖMDE sig Barry bakom MIG!

Vad fan! Det slutade iallafall med att jag fick ropa på Amad som trodde att det brann eller ngt!

- Det är ju bara en skalbagge
- Skit STOR!!!
- Ja ja ja....
- Ja! Som höll på att flyga på mig! På din dotter! (jag använder alltid Nayomi som ursäkt)
- Barry är ju här
- Barry hoppade bakom mig i rädsla!
- Hahaha! Du är rädd för en skalbagge!
- Det är Barry åxå!
- A tydligen...Godnatt....



Vi firade Barry iallafall!!!

Ichraks grymma cup cakes åt vi istället för tårta. Goda som f***! Hurra! Hurra! Hurraaa!



När Barry blir trött så åker han helst under barnvagnen



Och delar förstås vagn med Nayomi! Han är som en bebis, vill sitta i knät, vill bli gosad, leka, busa, bli matad och sova på kudde och sova med oss...

 

Barrys fina födelsedagspresent från Guccis matte



Gucci som busar på våran soffa och har en Hot Dog i munnen, hehe!



A våran underbara Barry....Han är ett kapitel för sig :)



Grattis gubben, du är en jätte fin storebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services