Växer så fort!


2,5 månader har gått, 2 flygresor, 1 bilsemester, hon har hunnit jobba med mig och vara med på en och en annan tillställning. Tiden går helt otroligt fort, och jag försöker verkligen njuta av nu, gosa med henne, bära henne, sova nära henne och bara andas henne.

Oh min lilla vackra flicka...halv-sover bredvid mig med knytnäven i munnen medans jag sitter och bloggar...hon är fantastisk!




Senaste besöket på bvc visade en liten ökning,  4880gram väger hon nu och är 59cm. Lång bebis :)

Hon fick sin första docka igår! Tack Yaminna, Josse & Ichrak!!!



Först blev hon jätte rädd för den, sen nyfiken och till slut delade hon några ord med den i barnvagnen. Jag låtsades svara varje gång Nayomi sa något, men hon undrade nog varför dockan hade samma min vad hon än sa.



Jag kom och tänka på fort denna underbara tid kommer att gå, när jag såg bilder på min underbara systerdotter och det kändes som om det var igår som hon va nyfödd. Då var hon en super liten mini bebis...idag är hon 2 år. Helt amazing vad tiden går fort!!!

Natanya:



Hmm, Delila, du sa att du skulle jobba som frisör. Men med tanke på kaninöronen på din dotter så kanske du bytt inriktning...? 

Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services