Klädinsamling


Nu inför julen så ordnade jag en liten klädinsamling med mammorna från mammagruppen, och dom kläderna ska gå till kvinnojouren där behovet oftast är akut. Alla plagg kommer vara väluppskattade :) 



Vi vart totalt 6 mammor i huset, 4 aktiva bebisar, 1 sov hela besöket och Natanya fick uppmärksamhet!



Mys fika med glögg, pepparkakor, choklad och hemmabakade bullar!
(tyvärr inte jag som bakat dom...men riktigt goda var dom!!!)



Bebis nr 1



Nr 2



Och nummer 3! Den fjärde bebben var för snabb för mig, missade honom totalt...



Väldigt trevligt :)

Tack alla för insatsen till myset, lekarna, fikabrödet och såklart kläderna!

Jag återkommer om när dessa bytt ägare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services