Snart e det Jul :)


Den senaste veckan har varit helt sjukt hektiskt! Jag har jobbat, syrran m Natanya har varit hos oss och tagit hand om Nayomi, alla fick kräksjukan vilket inte va så kul, men det gick bra. 

Även kul har vi haft! Mera shopping och även lite presenter från morfar :)

Vi skulle på julfest med IT Stockholm och självklart skulle jag handla ngt fint och juligt till lilla prinsessan!
Det blev en tyllklänning från HM 149kr, matchande strumpor & hårspännen!



På julfesten åt jag för första gången ostron = BLÄÄÄÄÄ!!!! Nayomi ville smaka (kolla in minen hahahaha)
Klänningen satt perfekt och hon var såklart sötast på hela Riesen :)



Jag har återigen tömt en hel del kläder som hamnat i påsen "för litet". Varje gång ett plagg hamnar där så inser jag hur mycket hon vuxit...

Hittade fram Escada koftan, perfekt till julen, röd och glittrig!



Vi brukar storhandla 2-3ggr i månaden och då är det en stor vagn som behövs!
Nayomi goes loss på Ica Maxi! Stora flickan som sitter så fint i vagnen medans mamma o pappa handlar!



Nu när vintern verkligen håller i sig så behöver öronen bli ordentligt täckta.
En REJÄL vintermössa inhandlades från HM, så sööööt! Grrr...leopard!



Nayomis första pulka åk på uteplatsen! Så kul hon hade det :)



Senaste inköpen från Tradera:

Röd väst från Burberry 50kr, blå frotté klänning från Juicy 80kr



Ny handuk med tillhörande tvätthandske, söta elefant motiv 30kr



Jacka från GAP Baby 150kr



Jeansklänning från Guess 200kr



Minnie overoll från morfar :)



En helröd overoll med väst, även denna från morfar




Jag räknar ner nu till julen då vi ska fira julafton tillsammans med min familj + Amads lillasyster i Åre :)

Ska bli skönt med ledighet och umgås med familjen. Skidåkning, bastu, vedeldad badtunna utomhus, relax, god mat och massa bus i snön ser jag framemot!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är inte okej att hon är så söööööt.

Saknar hennes smile o skratt så mycket /Jess

2010-12-21 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services