Nayomi 6 månader


Nayomi 6 månader!!!!!

Oh jisses vad snabbt tiden har gått! Hon har hunnit uppleva hur mkt som helst under sin korta tid på denna jord, so far...en liten Globetrotter som varit i Tunisien när hon bara va 6 veckor gammal! Grekland en vecka senare och en svenne semester på Öland när hon bara va 4 veckor.

Tunisien i +30 graders hetta, en riktig tuffing som ser fundersam ut :)


Alla resor har fungerat jätte bra med henne och jag reser gärna mer innan hon kommer till den åldern att inte sitta stilla längre...

Jag kollar igenom många bilder och inser att förändringen går så himla fort från en minibebis till en riktig bebis. Snart är hon inte längre ett spädbarn :(
Men tills dess ska jag NJUUUTA av att pussa ihjäl hennes tjocka kinder :)

Min lilla "Chabiii" (tjockis)
Squeeza på dom små tuttarna, hihi, "squeeze"!


Det finns oändligt med bilder, minnen och speciella händelser i albumen.

Den senaste tiden har hon utvecklast mycket och snabbt. Hon håller t.ex. nappflaskan själv sen 1 månad tillbaka. Så duktig :)



Så jag köpte en flaska med handtag på för att göra det lite enklare...Inköpt på IcaMaxi för 59kr

B...b...Bethanol? Fri från något iallafal...ska vara bra!


Snart kan hon sitta utan stöd. Fortfarande så lutar hon åt sidan och ramlar så en STOR soffa är bra!



På kontoret gillar hon att sitta i Jessicas knä och kolla på Teletubbies. Konsentration på hög nivå!



Ta, kasta och slå!!! Ju fler grejer framför desto bättre. Det flyger saker runt stolen, så plastskålar från Ikea funkar jätte bra! Många färger är kul :D



Första ostbågarana (majsbågar) Kladdar och luktar, förstår inte varför man ger sånt. Amad, but whyyy???
Påsen va roligare hehe!



Botox i läppen redan nu ;)



Aktiv medlem i Nespresso Club, väldigt aktiv...



Morot gör en brun, gör som mamma o pappa och knapra på!



Nayomi upplevde första kylan och dåligt väder. Inmurad i Emmaljungan i värmen. Oh jag vill åxå krypa in där...



Självklart är vattenpipan testad!!!



Första klippningen av faster Evin :)



Jag kan fortsätta hur länge som helst! Underbart att ha många bilder, många minnen och otroligt många händelser. Jag är så glad att vi låter Nayomi uppleva världen så tidigt :)

Tack Gud för en underbar dotter. För en frisk dotter. För en super söt dotter. För en glad dotter :)

Jag kan inte tacka nog, men kärleken är oändlig. Allt för dig Nayomi.

6 månader sen....



Haha



Underbar...



Nu ska jag gå och pussa min bebis godnatt...



Mamma älskar dig!

Pappa älskar dig åxå!

Puss min stora bebis!!!











Kommentarer
Postat av: anni hammami

Älskar dig också min söta dotterdotter! Härligt att se dina bilder och följa din utveckling också via datanätet!!

Hälsar din mormor

2010-12-03 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services