Midsommar med mera...


Pusst, bloggen blir lidande bland helger och oväntade händelser. Nu så!

SHOPPING! Nyheter och inspiration, back to work :)




På en middag nyligen fick Nayomi ett rött kitt med en röd liten klänning....



.....trosa med volanger i baken....



.....och byxor till från POP. Tack IT Stockholm!



Jag har inga problem att amma offentligt så länge hon får plats under mina kläder(!)
Kul att kunna göra saker och inte vara så fast hemma. Jag har tur, maten är alltid med och färsk :)



MIDSOMMAR! Vi samlades hela tjocka familjen plus Marie!



Grillade, drack vin (yeaaaah) och umgicks. Det var en fantastisk dag!!!
 
Helt plötsligt hade vi muffins på bordet. Precis vad mina lår behöver efter 9 månaders uppsvällning. Mums!



Mamma kör den senaste bantnings-dieten: "Kill your food before it kills you"



Morfar gav Nayomi en fin present! En tavla med hennes namn, födelsedag, vikt och längd. Vi använde hennes underbara passbild i den.
Tack morfar!!!



Dom fina POP kläderna hon fick skulle visas upp, men istället blev det sura miner :( 



Dom allra bästa bilderna blir när Nayomi sover, hihi, klick!



Hon trivs bäst i sällskap, i trygghet, i värme och bli omhållen...

Nayomi med min syster Delila



Jag ligger efter i bloggandets värld. Men nu så, har hittat lite nya rutiner.  När hon sover så passar jag på, under kvällen. Klockan är 01.22 och vi ska upp klockan 06.00.

OH, nästa blogg kommer den: JUICY!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services