Babysitter & nappträning


När amningen blir intensivt och jag knappt hinner med annat än blöjbyten så tänkte jag: Babysitter!
Det måste vara en fantastisk uppfinning!

Men vad tyckte Nayomi?



Minut 1

- Oh shit! Vad läskigt, vad är detta?



Minut 2

- Hmm, det ser rätt ofarliga ut...?



Minut 3

- Jag kan väl klämma lite. Låtsas vara intresserad.



Minut 4

- Bläää vad tråkiga grejer, det ger varken värme eller mat. Vuxna kan inte barn. Dax att börja grina kanske?



5 minuter senare....

- Nu räcker det! Ge mig tutte! Nuuuuuu!!!




Så gick det med baybysittern. Borde kanske köpt en som låter och vibrerar?





Nappträningen då?

Amad fick ta hand om den



Han hade bara tur...





Det är fortfarande familjefrid.


Kommentarer
Postat av: Jennie

vilka fina bilder, hon verkade INTE gilla babysittern hihi.

Hoppas hon vänjer sig snart så du får några minuter till att göra annat.



kram

2010-06-16 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services