Amads shopping från Barcelona


Klart min man inte kommer hem tomhänt från hans Barca resa med boyzen! (Jag nämnde bara i förbifarten att han kanske skulle hitta ngt där till Nayomi)

Det gällde att prioritera "rätt" i shoppingvärlden, och med tanke på att grabbarna fokuserade på fotboll, öl och fest, så var det en rejäl utmaning. Men Amad klarade det galant och fick med sig några super söta grejer :)




Självklara favoriter! Peanuts 1-3 månader & Baby Boop 3-6 månader :) Hur söta som helst!
Inköpta på United colors of Benneton




Strumpor från Adidas med Mimmie motiv.
Baby blå byxor, 2 basic tröjor & en jeans klänning! Inköpta på United colors of Benneton
3-6 månader



Aaaaah vad fin :) speciellt rosetten på kepsen.




Mama Yaz fick också en fin keps i rosa, Barry fick vara modell, men han försvann in i den, woff!






Kommentarer
Postat av: Neda

Klart att han inte kom hem utan presenter ;-)

superfina kläder :-)

2010-03-16 @ 08:22:11
Postat av: Amad Osman

Klart man gör :)

Och det där med att Yaz nämde att jag skulle köpa något hade inget med att jag shoppade till bebben. Det enda jag ville shoppa var ju till henne, det är ju sååååååååååååååååå kul!

Synd att det var stängt när jag skulle shoppa mer på söndagen (eller kanske tur annars hade jag haft med oss ännu en resväska fulla med baby prylar o kläder ler).

2010-03-16 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services