Baby Gym :)



Här pratar vi inte hantlar eller svettiga handdukar, här snackar vi BABY GYM!
Amads träningshysteri har smittat av sig på våran ofödda dotter ;)

Köpte denna härliga, mjuka, fina, neutrala baby gym från www.babylicious.org

Pris ca 600:- + frakt 23 dollar, du måste ringa in din beställning och ange ditt kortnummer och de pratar engelska jätte fort. Pratade med en kille som heter Ian, han var bra!



Det tog ca 7 dagar att få den, jag trodde jag hade blivit lurad ett tag...



Men den kom :) Och självklart måste den testas på Barry innan vi vågar låta Nayomi ligga på den!


Granskning pågår...sniff sniff...


Godkänd! Nallarna har olika "tassar" och öron som piper o prasslar, en spegel hänger i mitten och grenarna kan man ta bort när barnet vuxin mer o kan sitta.



Barry passade på att ta en powernap och skönk in bland nallarna...





Finns fina babygym på: www.dunderbutiken.se och på:  www.barabus.se

Hade jag inte hittat denna på babylicious hade jag velat köpa en Laban: http://www.dunderbutiken.se/se/art/laban-babygym.php





Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Funderade på att beställa ett exakt likadant babygym som det du visar här, men så verkar allt så krångligt när det inte är i sverige. Ville först kolla om du kanske vill sälja ditt? :)

2012-02-07 @ 23:48:02
Postat av: Yasmina

Hej Marie!



Jag har sålt den, det var många som hörde av sig och då bestämde jag mig för att sälja den. Hoppas du hittar ngt du gillar, det var smidigt att beställa den och fick hem den fort åxå :)



Kram

Yaz

2012-02-13 @ 13:26:04
Postat av: Barn och presentshop

Hej, vi funderar också på att köpa ett babygym, undrar bara varför du sålde det så fort... tröttnar bebisen fort på att gymma? :-)

Postat av: Yasmina

Hej!



Vi sålde den bara för att ha plats till allt annat, det blir till slut så mycket baby grejer så man blir tokig ;)



Den var grymt fin och annorlunda! Men dottern använde den flitigt :)



/Yasmina

2012-04-15 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services