Gravid foton


Självklart skulle gravid foton tas i samband med våran första graviditet, första barnet och första magen!

Några kändisar har gjort det men inte så många bland våra gravida vänner, så jag tänkte prova på och kolla om det var värt det, svaret: JA!

Jag funderade länge, övertalade Amad om att hans fru ska synas i bar överkropp(!) innan jag beslutade mig för att visa några foton. Jag vill inspirera andra men det är lite naket, men vad fasiken, inte värre än att lägga ut bikinibilder på fejjan. Eller?!

Så hoppas ni gillar bilderna och som sagt, både jag & Amad tycker att det är värt att ta familjefoto med lilla* Nayomi i magen och Barry magen, hihi!




En klassiker: Bilda ett hjärta över magen :)



Min kärlek till dig Nayomi...



Magen i fokus...vi är stylade att ett proffs team!



Barry kan åxå posa!



Min ABSOLUTA favorit bland alla 196 bilderna!!!

- Smiiile :D



Kärlek i massor...



Där är hon i några veckor till...



Pappa längtar...



Allt sväller...



Nu rörde hon på sig! Hihi!!!



Ja, hela familjen längtar på lilla Nayomis ankomst, kolla in Barrys min grrr....



Han kommer bli en duktig storebror, woff!



Det var värt varenda minut att ta några chyssta foton, sen kan vi kolla tillbaka och le...



Så fantastisk gåva till oss kvinnor att kunna bära på ett liv inuti kroppen...



Man kan självklart välja själv hur naket eller påklätt det ska vara, svart/vitt eller färg, outfit etc...Blev dock rekommenderat svart/vitt och det vart helt rätt!



* Med tanke på magens storlek trodde vi ett tag att jag skulle föda en JÄTTE bebis! Men vi fick beskedet efter 4D UL att hon är en liten flicka som följer kurvan till punkt & pricka!

Yaz: Tack gode Gud! Paniken var nära...



Vi blev stylade av: Sarah Amira & Mimmi (finns på fejjan rekommenderas starkt!)
Fotade av: http://www.armandphoto.se/
Pris: ca 1600 + att vi fick alla foton!!!




Kommentarer
Postat av: Amad Osman

VÄÄÄÄRLDENS vackraste fru!

2010-03-31 @ 13:07:59
Postat av: Yaminna

Verkligen superfina bilder!!



Jag har bara en liten invändning mot bloggen och vad jag vill säga är: SLUTA KÖP ALLTING SJÄLVA!!



Det kommer ju vara helt omöjligt att hitta presenter suck



Kram på fina familjen!

2010-04-02 @ 01:10:09
Postat av: Yaz

Haha, tack gumman, men vi måste ju lixåm testa allt plus att det är enkelt att se vad vi INTE har ;)



Kram

2010-04-02 @ 12:44:00
Postat av: päivi

voi yasmina miten kauniita kuvia <3

2010-04-03 @ 22:09:58
Postat av: Jennie Å

Åhh guud vilka fina bilder på er hela familj jag har oxå en blogg där jag skriver lite om vad som händer i Ninas liv mm.

Jag kan maila uppgifterna till dig om du vill ha tillgång till bloggen.



Kram Jennie

2010-04-06 @ 13:20:55
URL: http://minalskadedotter.blogg.se/
Postat av: Yaz

jenny maila mig :)

2010-04-07 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services