Resa med mini bebis?! RÖSTA!


Nu när våren äntligen vågar titta fram så blir jag så himla sugen på att boka en
resa till sommaren!
En släkt roadtrip kommer efter sommren till Tunisien-Libanon-Finland.
Men vi vill ju göra något trevligt till sommaren (ingen felpå släktrunda men...)

Frågan är vart, med lillen, en mini bebis plus jag & Amad. Förslag!? Ska vi:

1) Åka långt? Typ Asien...?

2) Storstad? Italien, Spanien, Usa...?

3) Sverige resa? Bo i stuga typ, Åland eller Visby eller...?


Långt, sol & bad!


Storstad & Shopping!


Sweden, tryggt & trevligt!


RÖSTA!!!

Kommentarer
Postat av: Amad Osman

Sol & bad vill jag ju rösta på, frågan är hur det funkar med bebben?!?!

2010-03-23 @ 09:36:16
Postat av: Anna

Sol blir nog ingen hit med den nyfödda... Satsa på Sverige istället kramis

2010-03-23 @ 10:57:45
Postat av: Yaz

Jo, sol o bad lockar, men det är väl inte det mest ultimata kanske...shopping i NY kanske?

2010-03-23 @ 11:14:02
Postat av: Neda

Ehh ni kanske ska vänta med boka nåt tills bebisen har kommit och känna efter då vad som funkar för er.

Jag har svårt att tänka mig att det är så enkelt att ta med en bebis på lång resa eller shoppingresa till NY.

Tänk om man skulle få en kolikbarn :-(

jag röstar av egoistiska skäl på semester i så vi kan umgås tillsammans :-)

Vore nice att hyra hus på skärgården eller hur?

2010-03-23 @ 13:10:05
Postat av: Amad Osman

Absolut trevligt med semester i skärgåden, om det blir en fin sommar, som det ser ut just nu så blir det väl inte sommar?!

Men vore super kul att umgås, vem vet, kanske t.o.m. 2 kolikbarn i samma hus... wohooo! Vi får väl hålla tummarna att det inte blir så!



Jag dissar också shoppingresa i NY, så alt. 1 eller 3...

Så har vi tydligen sällskap för alt. 3 vilket är super trevligt!

2010-03-23 @ 13:18:14
Postat av: Yaz

Tummen upp för en röd stuga vid havet i bra sällskap! Ingen kommer få kolik barn!!! Glada barn som sover mycket och när dom är vakna så vill dom leka och gosa :)



2010-03-23 @ 15:18:44
Postat av: Jessica

Jag röstar för 2!

Italien låter ju helt fantastiskt.. där kan ni ju alltid kombinera mysiga fik och promenader i härligt väder med grym shopping. Res runt lite i Italien... Grym sightseeing i Rom med Coloseum mm.. lite romantik i Florens och FAB shopping i Milano!

Alt 1 lär bli svettigt värre för lillen..

Alt 3 känns lite väl boring för er två (tre) äventyrare ;)

2010-03-24 @ 15:33:16
Postat av: Kattis

Trodde ni blivit avskräckta av att resa med bebis efter vår roadtrip till Gävle med Viktor ;)

2010-03-24 @ 22:27:07
Postat av: Yaz

Kattis absolut INTE, han var ju hur snäll som helst och antar att barn ska skrika ibland? Har ju min snygga Fendi carrier nu (nästa blogg) så en resa behöver inte bli så bökig :)

2010-03-25 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services