Uppfriskande nätshopping!


Säg vad du vill, men känner man sig som mig, trött & tjock, så är det skönt att någon ger mig tankefrid. Amad är så bra på det. Uppmuntrar mig med lite shopping!


Och även om vi inte har en bil (än) så tyckte vi att en "warm & go" blir en riktig bra grej att ha!!!

Så när Nayomi börjar bli kinkig och jag letar efter en jäkla parkeringsplats så kan jag bara ladda hennes napplaska och mata henne med varm mjölk :)

Behovet finns ju eftersom någon tagit fram denna coola lösning för 195:- från www.familjetorget.se










Kommentarer
Postat av: Amad Osman

Frågan är nu om vi måste köpa en blå bil för att matcha "warm n go"... Kunde de inte gjort den i svart?? :)



Vad passar bäst till den?

- Audi

- BMW

- Mercedes

- Chevrolet



All råd behövs...

2010-03-31 @ 10:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services