Få tiden att gå


Värkarna håller i sig, mellan 3-10 minuters intervaller, ibland svaga, ibland jätta starka, men jag kan fortfarande prata och andas när värken kommer.

Vad gör man?

Pappa hämtade mig strax före tio, åkte till min syster i Huddinge för att hälsa på hennes små 2 veckors valpar!
Jag vart helt kär, OH MY GOD så söta det är!



Dom var överallt



Mamman är stor och....gullig? Mmmm, hon är enorm, jag vågar inte ens sätta ner Barry, hon skulle bara behöva nysa på honom så skulle lilla Barry flyga åt...

Tysk anabola import? Hon heter iallafall Lexi




Barry var inte så förtjust, han vart mest rädd och fundersam. Han undrade hur ngn kunde vara så liten och låta så mkt. Dom grymtar ju efter mammas bröst...nöff nöff...hehe!



Jag lät en av dom få suga på mitt lillfinger, hon heter Pixie, hon var så hungrig och saknade svans! Min favvo :)




Sen vart det lunch i Skärholmens Centrum...skönt att komma hemifrån och inte räkna på värkarna. Dock lite läskigt om det var en strak värk som kom. Då blev det svettigt.

Ja jag undrar ju hur länge det kommer vara såhär, ont, kniper till och kommer med jämna mellanrum, var 9:de minut och håller i 50 sekunder. Mindre än i natt!!!

Vila ska jag göra nu :)

Återkommer med mer snart...om det kommer mer?!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services