Min första morsdag!!!

Gu jag har blivit MAMMA! Helt sjukt och underbart på samma gång!

Tack för alla gratulationer på blogget! Tur att Amad hade krafter att låta er följa den jobbiga resan, nu har jag hand om allt kul efteråt, hehe!

Mellan allt som händer just nu hinner jag visa lite bilder på Nayomi, idag blir hon 3 dagar!



Morsdag i söndags, samma dag som vi fick tummen upp att åka hem. Allt såg bra ut, Nayomi blev godkänd på alla punkter och även jag kände mig tillräckligt bra för att klara av ett nytt liv här hemma!

Här i sin nya fina Rock Star Baby BB-stol mot hemmet (pappa körde, därav rätt mössa på!)



Min familj kom på besök, sovrummet stormades snabbt :) klart alla skulle få hålla om och pussa henne!

Här sover hon med sin lilla kanin


Vi fick mat för en hel arme som kylskåpet är fylld av just nu, så min fråga är: När hinner man äta som nybliven mamma? Tror inte viktnedgången har med amningen att göra, hehe!


Till fikat åt vi en härlig morsdags tårta som pappa Amad köpt, såå gulligt!!!



Våra trevliga grannar fick också se Nayomi, stolta pappa Amad hade en liten gårdsrunda med henne i famnen :)

Det bjöds på Champagne till Nayomis ankomst av grannen, här går han igenom hur den ska sabreras rätt



1,2,3!!!!



Som ett proffs! SKÅL för Nayomi!!!!



Första badet på kvällen, det var inte alls kul...



Ni kan ju föreställa er hur dethär lät! Det var pappas fel ska jag tillägga...han badade henne!



Allt slutade gott och lilla princessan somnade i pappas famn...



Nu har vårt liv vänt 180 grader och allt är spännande. Vi njuter av varenda dag, timme, minut och sekund av våran helt underbara Nayomi!

När folk sagt att det bästa som kan hända i ens liv är att få barn, så rynkade jag alltid på pannan och undrade hur en bajsblöja och spyor kan vara det bästa i ens liv! Herre Gud!

Det kommer aldrig finnas tillräckligt med ord för att beskriva en lyckokänsla som denna, ATT FÅ BARN!
Det är något man måste uppleva för att förstå, och det har vi fått göra nu. Vi är evigt tacksamma att vi kunde få barn och att hon är fullt frisk. Tack Gud för det :)

Nu ska vi installera oss och hitta en bra rutin och fortsätta njuta av denna fantastiska lilla sak: Vår egen lilla bebis!





Hejdå....Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon är helt underbar..

Gråter av lycka när jag får se dessa vackra bilder.

Nu börjar livet.

Grattis till er två fantastiska föräldrar

Kram/Jessica

2010-05-31 @ 20:05:02
Postat av: Jennie

Åhh Yasmina hon är ju helt underbar och såå sööt.

Det har ni gjort bra.

Hoppas att allt gick bra under förlossningen.

Grattis ännu en gång till er båda.

Massor med kramar

Jennie & Nina

2010-06-01 @ 14:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services