Moschino klänning och låååångpromenad


På lördagen passade vi på att promenera till Djurgården fram o tillbaka, äta glass, få lite solbränna och köpa en klänning till Nayomi!


SNYGG halva priset 350kr från Prinsar & Prinsessor



Även jag shoppade 2 snygga sommarklänningar som jag snart kan ha :)
Fynd från Charmant 99kr styck!



Glassen smakade gott i solen! (Min mage är 122cm i omkrets, försök att slå det!)



Amad & Barry delar med varandra, kärlek :)



Avslutade promenaden i godishyllan på Häst o hundbutiken



Sen var jag mörbultad och somnade på soffan...We are still waiting!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men guuuud vilka fina klänningar du köpte till dig själv!!

2010-05-24 @ 13:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services