Nayomi är här (Daddys sista blogginlägg)

Ja då, hon är här och hon är underbar.
Jag är en STOLT pappa just nu kan jag meddela.

Kl 1743 så anlände våran sötnos.
Hon är 49cm och väger 3140gram.

Den känslan och den glädjen jag kände när hon kom ut var att jag brast ut i gråt, glädjetårar.
Är det här det största jag upplevt i hela mitt liv? Definitivt och självklart min bröllopsdag med Yasmina.

Kort om förlossningen var att när epidralen satte igång så gick Yasmina från 4cm till helt öppen på 1h!!! GALET snabbt. Sen var det bara att vänta ut princessan. Totalt tog det 7h från det att vi kom till BB imorse.

Nu är det dags för Yasmina att ta tillbaka sin blogg, har varit ett nöje att få dela med mig mina erfarenheter av vår förlossning.

Så självklart, lite bilder på princessan!!!

/Amad aka PROUD DADDY





Kommentarer
Postat av: Jennie

Guud såå söööt hon är lilla prinsessan!

Tycker hon liknar dig Yasmina!



STORT GRATTIS TILL ER BÅDA & LYCKA TILL



Många kramar



Jennie

2010-05-28 @ 22:01:15
Postat av: Fredrik & Erica & Hugo

Grattis på er, det gjorde ni bra, vilken supersöt liten dotter ni fått! :o) Ses snart! Ta hand om er!

2010-05-28 @ 22:01:36
Postat av: Lina

Ååå vilken söt liten prinssessa :) STORT GRATTIS till er båda :) Vilken underbar känsla det måste bara. Massa lycko kramar till er :)

2010-05-28 @ 22:09:12
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: Anonym



Stort grattis till den lilla

2010-05-28 @ 22:30:35
Postat av: Susanne

STORT Grattis! Gud vad fin hon är. Och så mycket hår hon har:) Liten prinsessa!!!



Stor grattis kram!

2010-05-28 @ 22:33:54
Postat av: Annie - Privatdetektiv

Åh, hon är så fin, så fin!!! :)

Stort grattis till er, ser framemot att träffas på sommarmiddagen!

Massor med kramar från alla här

2010-05-29 @ 20:16:44
URL: http://enteranniesworld.blogspot.com
Postat av: Delila (LYCKLIGASTE MOSTER)

Är så himla lycklig för att jag änligeeeeeeeeenn efter all väntan ska få träffa mosters ÄLSKADE prinsessa Nayomi!!



Det sjuka var att dom glada nuheterna kom då jag satt på pendeln mot handen!

precis kl 5 sa jag till mina 3 vänner, jag känner på mig och är hundra på att yasmina föder om en timme.. när vi sen fick nyheterna så tog det ett tag för oss alla att förstå hur jag kunde känna så rätt.



Detta är heller inte första gången, sist var en vän till mig som också väntade, jag sa det blir i övermorgon, och så blev de!! GRYM på chansningar eller bara tur haha



HURSOMHELT NAYOMI MOSTER ÄLSKAR DIG OCH ÄLSKAR DIG MER O MER FÖR MINUTERNA SOM GÅR!!LÄNGTAR EFTER DIG!!!<3<3<3<3

2010-05-30 @ 01:49:49
Postat av: Delila (LYCKLIGASTE MOSTER)

ohh bilden får mina tänder att klia, vill bara sätta tänderna i henne för hon är så söööööööt!!!

gud ner, inga tänder, pussar får räcka min ÄNGEEEL <3<3<3<3<3<3<3<3 :D ;D vääääääärrrllldeeeens lyckligaste monster till moster haha!

2010-05-30 @ 01:53:14
Postat av: Soraya H. Contreras

Hej Yasmina!

Fick denna bloggtips från Yamina och blev nyfiken. Grymt bra blogg och GRATTIS (!!!) till finaste skruttan. Det blir en hisnande resa utan dess like, önskar lilla familjen all lycka och kärlek.



MVH/

Soraya

2010-05-30 @ 12:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services