Värkar hit och värkar dit (By Daddy)

Ja då fick man ta över skrivbordet, jag kommer att uppdatera så ofta jag kan för att få er att följa våran fantastiska resa tills vår lilla Nayomi kommer ut.

Latest update (00:40):
Kom hem från träningen kl 19, yaz har haft värkar kontinuerligt sen igår kväll men nu vid 20 tiden så har de blivit kraftigare och kommer regelbundet. 3-5min där värkarna håller i sig i lite över 60 sekunder. BB säger att man kan åka in om man känner för det, men vi väntar, vi avvaktar, det är skönare hemma (så länge hon orkar stå emot värkarna). Jag säger vi hela tiden men vi vet alla att det finns bara en i det här och det är hon bestämmer (det är alltid frugan som bestämmer, she is the boss in all situations :) )

Måster erkänna att man känner sig ganska hjälplös som man och bara se sin fantastiska fru lida som hon gör. Men snart så, vi väntar och väntar och vi får snart uppleva det mest fantastiska en kvinna kan uppleva.

Så det är snart dags med andra ord, mot BB för förlossning, så känns det i alla fall. För vår lilla Nayomi, hon verkar knacka på dörren, och vi välkomnar henne med STORA ARMAR.

To be continued...

/Amad aka Daddy

PS medans jag skriver 3 värkar 3-5min mellan 60s långa. Ganska exakt, rätt häftigt att kvinnan är skapt på detta vis  DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services