Babysim!


Vi har börjat med Babysim på lördagar! Kl 09.05...inga kommentarer om tiden....
(trodde dom flesta föräldrarna är uppe vid 06-07?)

Aqua Baby håller babysimmet i Planet Fitness lokaler i Norrtull. Det är super fräscha lokaler och det finns en jacuzzi i anslutning till poolen där vi plaskar efter lektionen! Lägger mig där medans Amad klär på Nayomi :)

Eller tvärtom?

Vi utför olika övningar och bubblar i vattnet, sjunger och plaskar runt. Vi är ca 10 bebisar i gruppen och mellan 10-20 föräldrar. 5 av föräldrarna sjunger med. Jag nynnar tyst inombords. Bää bää vita...



Den fula badmössan fanns bara i en färg, jag frågade!

Swimpies är ett krav, ingen bajs i vattnet!



Efter 25-30 minuters bad och lek så har hungern inga gränser! 150 milliliter går lätt åt :)

Relax i jacuzzin medans Nayomi får mat, blöja och kläder




Efter babysim så sover hon mellan 2-3 timmar. (Jag förstår inte varför det bara har 1 klass babysim per vecka..?!!)



Det är riktigt kul och det som är perfekt är att vi båda kan vara med och plaska! Tiden är sådär eftersom det är så tidigt, men o andra sidan så är man uppe, pigg och har en hel lördag framför sig. 

Kursen kostar ca 1500 för ca 8-10ggr, minns inte just nu...vi fick 300kr rabatt eftersom vi signade oss på Barnmässan :)

Steg 1 nu, dykningen kommer på steg 2 eller 3 tror jag. Då ska undervattenkameran med :D

Rekommenderas starkt!!! Barn ääälskar det!

Blupp, blupp....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services