Dop för Nico


I lördags var det dags att namnge Nayomis pojkvän Nicholas :)
(jag fick 10 kameler för att skriva så...)

Dopet hölls i Sundbybergs Kyrka kl 12, efter babysimmet sov prinsessan igenom hela ceremonin, lite osocialt jag vet men vad ska jag göra lixåm..?

I have a dream....!!!



Det var ett speciellt dop eftersom Nico blev döpt samtidigt som en annan liten bebis.
Nico håller hårt i hans dop-bevis!



Vilken tur att hans föräldrar är modemedvetna och körde en "Dop Dress" istället för en klänning. Den var söt och passade den blivande tjej charmören!

Uppassad av killar, mmm, Nico vart e du nu när vargarna anfaller?!




Bjudning hos Backmans efteråt och man märkte av den persiska traditionen på maten, hihi! Gott, varierat och räckte till en hel arme! Grymt!!!

Tyvärr hann vi inte se alla fina presenter Nico fick, men en tur i den nya lägenheten hann vi med: SNYGGT!

Tack N + N + F



P.S. Vi kommer på inflyttningsfesten som ni inte har planerat än, men lika bra att ni vet att vi kommer D.S.

Kommentarer
Postat av: Marinos blivande svärmor

Underbar present. Tack för att ni kom.



Vi ses snart. Kram

2010-11-16 @ 08:59:57
Postat av: Amad

Vem är Marion??? :)

2010-11-16 @ 13:02:21
Postat av: Amad

Menar Marino!

2010-11-16 @ 13:02:48
Postat av: Neda

Hahahahahahahaha jäkla Ordboken på iphone som ändrar det jag skrev.

Jag skrev nayomis blivande svärmor hehe



Kram

2010-11-16 @ 21:29:02
Postat av: Amad

Hahaha misstänkte det, sa det till yasmina, att det var Iphone, har samma problem, men att det skulle bli marino istället för nayomi det hade jag inte förväntat mig :)

Lyckliga marino får dig till svärmor... Not bad!! :D

2010-11-16 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services