Shopping


Senaste shoppingen!

Check this out :)

2 st CK bodies för typ 20kr styck (NYA!!!)


Armani sparkdräkt 150kr (NY!!!)


Tommy Hillfiger set, minns ej priset men under 100kr!!!


Min favvo! Ralph Lauren kofta helt ny för 170kr


Lite strumpor och ett par vantar från HM, ca 29-39kr/par


En present från pappa Amad: Minni mouse Brio bil :)

Brum brum, första bilen! 99kr på Ica Maxi, snacka om fynd!


Jag säger såhär: Tradera är bekvämt, ofta hittar jag det jag letar efter och till ett sjukt lågt pris!

Man kan välja fram i menyn att bara visa nya/oanvända plagg. Jag har den senaste tiden lagt mitt bud i sista minuten, så hinner oftast inte dom andra med, hihi! Vissa plagg är löjligt billiga och jag hajar ärligt inte att folk orkar sälja sina grejer för 1kr och 20kr, det är som att dumpa bort plagg och med mycket jobb.

Mig gör det inget! Jag köper gärna för 1/10 del av priset så länge det är vad det står i annonsen och hittils har allt kommit fram i det skick det beskrivs i :)

Mer Tradera i framtiden, watch out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services