Jag kan själv!


Den senaste tiden har lilla prinsessan förstått att man kan "förhandla" med mamma o pappa, altså blir hon kinkig och inte vill ligga så ställer vi upp henne. Då ler hon aaallltiid!!!




När jag äter ngt så kollar hon väldigt intensivt och följer min sked, från tallrik till mun. Liten smakbit då o då, och en väldigt skeptisk blick tillbaka.

Med rufs-kalufs och en nerdreglad klänning kan hon även hantera 2 skedar samtidigt!
Helst med lite godsaker kvar på, som panacotta...

2 skedar, inte bara 1, snacka om stolta föräldrar ;)


Mmm lite gurka kan hon åxå smaska på själv. Minen är ju helt underbar hahahaha!!!



Nappflaskan håller hon gärna i själv, ofta slutar det i lite skönhetssömn...



STÅ STÅ STÅ STÅÅÅ!!!

Om Nayomi själv fick välja så skulle hon stå jämt. Med min hjälp. Jag har ont i handlederna, men den smilen och lyckan som tindrar i hennes ögon när hon får ställa sig upp är värt en krökad rygg!  

Yo! My little baby-diva!


Lite tips: Allt kallt o neutralt är skönt när tänderna börjar komma (ser inga än men med tanke på dreggelmängden så är det snart)

Gillar
- Gurka
- Äpple
- Mango
- Kall sked
- Tuggring som är nerkyld i frysen


:)

Kommentarer
Postat av: Amad Osman

Min bebis! I Love you both my girls!!!

2010-11-19 @ 10:37:22
Postat av: Aida Ajengui

Så söt hon är.. vacker liten tjej! massor med pussar och kramar från tant Aida! :)

2010-11-19 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services