5 Månader :)


Denna fina dag firades med bl.a. nya accessoarer från HM!
 
Ett rosa hårband som definerar att Nayomi är en liten flicka! Om någon skulle fråga nu så förmodar jag att dom är färgblinda!!! Hon fick även ett par fräcka leopard mönstrade strumpor som värmer fossingarna! Grrr....
  
På mammas kontor får man minssan kolla på Simpsons och läsa Illustrerad Vetenskap och leka med dockan :)


Hello Kitty mössa fick hon också :)

- Ser du morsan! Inte en enda cellulit på denna lena stjärt!!!



När man är kaxig och försöker äta sina tår så blir man trött...Så trött att Rock Star Råttans näsa duger som "tutte"



Nu är det få sovtimmar och mycket lek, än så länge får Barry vara ifred...vänta tills hon kryper!
Imorgon ska morfar hämta en hoppgunga som mama Yaz hittade på blocket! Då blir det sprätt på dom små benen ska vi se :)



Morsan din hade ett jäkligt jobbigt träningspass idag, så vi kan nog inte leka flygplan imorgon...mina axlar värker, låren bränner, rumpan bränner, vaderna svider och armarna har jag ingen känsel i...underbart!

Puss min fina prinsessa, snoriga lilla bebis, älskar dig!!!

- Inte du Barry!!!
- Slick slick....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services