Babyvakten är här!


Idag kom den efterlängtade babymonitorn med kamera! Vi köpte den från Tradera för ca 900kr inkl. frakt, helt ny TopCom. Bra pris med tanke på vad man får:



Stor display i färg, trådlösa enheter, spelar musik och man kan prata med barnet som valkie talkie :) mörkerseende, ljud och bild och massa annat kul!



Klart vi testade den direkt!



Där är hon i mörkret, ska testa den i dagsljus imorgon. När hon gör ljud ifrån sig så tänds lampan och bilden visas så att batterierna inte ska ta slut så fort. Smaaaart...

Den kan även gå på vanlig ström. Kameradelen sitter på en magnet "tallrik" så jag kan vrida o vända den väldigt enkelt.



Så jag är nöjd so far! Nu kan vi ha värsta brakfesten hemma och se om hon verkligen sover i sovrummet. Hehe, nä men rätt bekvämt att ha om hon är ute i barnvagnen eller om vi har gäster hemma och hon sover i rummet.

Yepp, sen har vi tränat på att sitta idag, amningskudden är väldigt praktisk till den övningen!



Kall honungsmelon och så tittar vi på Cash Cab :)



Kinkighetsgraden idag: 4 av 5 möjliga.

OM jag är slut i huvet?

Gissa!

Det e lugnt, jag har lärt mig uppskatta dom dagarna när hon är en lugn och glad bebis :)





Kram banan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services