Sagoboken om Nayomi


Vi hälsade på hos Neda & Nico (6 v äldre än Nayomi) och nu börjar dom se, röra och "prata" med varandra :)
När Nayomi inte har fingrarna i munnen och dregglar...

Nico är den snälla bebisen, gråter aldrig o bara tittar och softar. Neda - vad ger du honom? Bring it on!


Familjen Backman gav Nayomi hennes första dop present :) Det var en sagobok med en godnatt saga där Nayomi var huvudpersonen! Coolt!



Helt underbart fin present



- Tack Nico! Nu ska vi fotas, SMILE :)
- Varsågod...Jag vill åxå ha en fin present...
- Snart får du det


- Jag vill ha en NUUUU!
- Shiiit, tagga ner grabben, det är min grej att skrika!
- Jusst det, sorry


- Det e lugnt. Vad önskar du dig då?
- Mindre sömn, mer mat och det viktigaste: slippa dopklänning!
- A, jag förstår dig...



Memories...för ca 4 månader sen ute på vår terass. Tiny babies som växer så fort att vi inte hänger med alls.
Då tyckte jag att Nico va jäääte stor i jämförelse, men Nayomi tar ikapp med hennes bulliga små cellulit lår, hihi! 

Lyckliga mammor :)

Kolla nappen, den tog över halva ansiktet då!


Och folk sa efter en titt i barnvagnen: Oh, hon är ju helt färsk

:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services