Stressigt värre...


Den senaste veckan har varit hektisk, mycket med allt och Nayomi har varit snorig och fått feber. Bläää, jag är helt slut...

Men lite solstråledagar har vi hunnit med. Syrran bodde här några dagar och vi hjälptes åt, det var super skoj :)

Nayomi & Natanya båda med kvällsvällingen


En fika hos Susanne & Noah har vi hunnit med. Noah växer på och Nayomi ser ut som en JÄTTE bebis!



(Förutom den snygga mobilen i bakgrunden)

Så fick Nayomi en super fin dop present, nu ska vi fylla fotoalbumet från dopet. Tack S & N & O!!!



Denhär lilla krabaten ska åxå ha uppmärksamhet och kärlek och lekar och mat och bus och och och...

Barry fick leka med Noahs fina röda hund leksak på besöket, slick slick



Eftersom Nayomi fått sin första rasta krull efter allt gnuggande så fick hon en egen mjuk borste




Ja, livet leker på här hos familjen Osman. Det är full rulle och dagarna flyger, veckorna likaså och snart är det julafton. Igen. Bläää snö, blä kallt blä iriterade svenssons blä blött o eländigt blä mörkt  blä blä blä...

I år vet vi inte om vi ska åka på solsemester. Ju kallare det blir, desto mer sugen blir man.

Förra julen var vi i Dubai, jag med min stora mage. Magen är kvar men bebisen utanför. Vad fan hände???

Nej men jag har gåttt ner ett par kilon och mer ska det bli! Jag har en galen PT en gång i veckan och så kör jag mellan 0-3 egna pass. beror på tid, ork och såklart Nayomi.

Mammig är hennes förnamn, kinkig är hennes efternamn. Men hon är ju underbar ändå :)



Nu ska jag sova. Kanske får 3 timmar i sträck nu?

Jag har en ny affärsidé!

Akut-kittet för stressade & trötta mammor, innehåll: Redbull, Botox och personlig service!




Nu ska jag försöka sova...


Godnatt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services