Första tuggan :)


Dagen bjöd på sol idag och jag utnyttjade det sista strålarna innan Sverige går i ide.
Helt underbart med sol, det ger så mycket energi! Nayomi sussade i vagnen, Barry gick runt och luktade på varenda kiss droppe som om det vore den sista droppen i hela världen!

Jag tyckte synd om mig själv, näsan rann, halsen svullen och febern smög sig på. Så jag köpte en BULLE! En j**** god kardemumma bulle och en kaffe! Sen kändes livet lite enklare igen...





Nayomis första tugga!!!

Stackars lilla har inte bajsat på 3 dagar, så jag fick en idé! Mata henne med katrinplommon måste ju funka??!!

Well, det gjorde det defenitivt! Efter 2 timmar var det så mycket bajs så jag inte visste vart jag skulle börja. Tur att jag hade Barrys påsar med mig! OOOOH vad det stankt!!!

Men det hjälpte :)



Nayomis första riktiga matupplevelse :) Jag var så spänd av förväntan om vad hon skulle tycka, om hon skulle tycka...?



Nja, en seg start?



Hon ville ha mer! Lika ivrig som hennes pappa...



Efter dagens bravader så var det dax att inta "position soffan" och luta oss bakåt, zappa...



- Ooooh vad har dom gjort med maten?



- Det är Danska Hollywoodfruar med siliconbröst!

- Hjälp!



- Det är mamma utan silikonbröst!

- Wiiiiii :)




Nu ska vi snora oss till söms. Amad verkar ha det bra i HK. Puss från oss!

Glöm inte köpa ngt fiiiiint till din dotter :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Amad

Åååå min underbara dotter, snart hemma igen!!! Pussar i mängder

2010-09-07 @ 03:35:03
Postat av: Sirpa

Alltså du är så rolig Yazz och blogget är riktigt bra:-)

2010-09-07 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services