3 månaders sprutan & höstmyyyyyys


Nayomi fyllde ju 3 månader, och det var dax för den hemska sprutan!!! Man kan inte förbereda sig som mamma att låta någon sticka i sitt barn och låta det göra ont! Tur att reflexerna kunde styras, annars hade jag nitat barnmorskan. Det var en hemsk upplevelse, och ja, jag antar att det kommer fler såna om ett tag...

Men hon klarade sprutan galant :) Jag var så stolt! Skrek lite, men inte fullt ut. Pusst...!

På kvällen var det feber dax, och det betyder Alvedon...och även om hon är liten så förstår hon vad som komma skall...



Och sirenen tjööööööt! Little Angel bodyn kunda jag satt på henne vid ett annat lite gladare tillfälle...när det passat in bättre i sammanhanget...



Surpuppa :(



Dagen därpå var allt glömt! Det är det som är så fantastiskt med djur och bebisar, att det glömmer snabbt!

Höstmys med jeans från Mexx och Burberry t-shirt med tillhörande kofta. Myyyyyssss.....!



Fredag idag!!!!

Då är det PINK FRIDAY :)

Baby from the Block-body och hennes päls väst! Cozy & värmande!




Pappa Amad åker till HK imorgon, så jag och Nayomi förväntar oss en massa fina presenter :)

Nu ska fredagen avslutas på topp!

Kommentarer
Postat av: Pappa Amad

MASSSSOR av presenter ska ni få... saknar er redan innan jag ens åkt ju...

2010-09-03 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services