Nytt jobb & nya tag!

Mama Yaz har idag jobbat första dagen på det nya jobbet! Spännande, kul och en intensiv dag. Jag har inte haft tid över sen vi kom hem från semestern. Har massor med bilder att lägga upp på prinsessan och hennes bravader!

Hon har växt sååå mycket och går strax till storlek 74...Blandade känslor...Det är jätte kul! Det menar jag!!! Hon kryper obehindrat och över trösklar och ut på gården. Hon går om VI vågar släppa henne. Jäkla hönsmamma jag är alltså...Hon måste ju nästan slå sig för att lära sig. Men jag tänker att hon kan göra det med pappa, hihi!
Grejen är att hon inte vill små-gå utan hon vill springa! Kiropraktorn skulle nog se direkt att våra ryggar är småbarns-förädrar-ryggar!

ALLT för dig min skatt :)

Jag är helt mossig i huvudet just nu. Får helt enkelt komma med lite bilder snart...Det blir då en lååååång blogg :)

Håll utkik :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services