Sjuk :(

Feber, diarré och små röda prickar på kroppen :(



Vi får se om det blir en tur till läkaren idag. Om det blir många prickar så absolut!!! Hon är ganska glad annars. Klänger på mig som en liten apa och vill bli buren. Dricker bra och har fått alvedon + ipren.

Va på apoteket och han gav ett annat medel med paracetamol. Får prova den. Prickarna blir fler, det var 4 imorse, nu är det 9 stycken...Verkar inte klia!



Köpte lite choklad flingor som hon knaprat på eftersom hon inte ätit på 3 dagar. Bara smakat lite gurka o frukt. Men ingen mat alls. Hon dricker välling o mjölk iallafall :)

Vi får se. Hon sover mkt just idag...har varit fast på rummet helt. Tagit roomservice och köpte burknudlar på 7/11när vi gick till apoteket. Han tyckte att vi ska besöka läkaen om prickarna blir fler...Amad kommer hem från dykningen snart så får jag lite hjälp!

Jag ska gå o krama om henne nu...Gör allt jag kan, hon blir x-tra uppassad idag!!!



Vi ses nsart igen, återkommer om hur det går här...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services