Jag saknar min dotter!

Nu inser jag hur mycket jag saknar henne när jag jobbar så mycket! Amad är ju pappaledig och kör några Sats klasser på kvällarna. Då får JAG spendera tid med Nayomi. Snacka om att jag pussar henne då!

Jag är så himla glas att allt går bra med henne och Amad. Jag brukar få lite uppdate bilder på mms under dagarna. Och varje gång så skiner jag som solen, för alltid när jag ser henne så glömmer jag allt runt-om!

Lite bilder som dimper ner då & då:

Morgon-gympa i Gå-stolen? Ser lagom road ut...!



Sötis i vagnen!


På besök hos frisören ;) Sååå söt outfit! Bra jobbat Amad!


Som sagt jag skiner som solen när jag får uppdateringar från Amad. Tack baby fortsätt skicka!

Idag söndag har vi varit och handlat lite till veckan, och nu är Nayomi så "stor" att hon kunde sitta i kundvagnen :) (hon ser arg ut...)
Vi skulle ha träffat mina päron egentligen, men åkte och träffade en liten pojke istället :)



Senare idag hos Weronica, Armin och Gabriel som bara är 10 dagar!!!



Nayomi och Serdar :)


Tack för middagen! Jag slickade rent min tallrik ;)

Vi har ju kollat lite efter grannens hund Gucci, medans hon och maken varit på Lanzarote en vecka. Nice!!! Och allt har ju gått jätte bra och det var inga bekymmer alls. Hon är så gullig, Anna, att hon köpte en fin likör till oss, lite godsaker och så en super söt docka till Nayomi!

En ny docka som Anna Fleberg köpte från Lansarote. Tusen tack!!! Nayomi älskar den :)


Jag njuter av varje ledig minut med henne. Önskar att jag kunde byta plats med Amad. Jag får helt enkelt längta hem istället :)

Ha en underbar söndag. Nu ska jag spendera tid med min skatt :)

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ååååh man kan inte göra annat än att skina som solen när man ser henne <3

2011-02-21 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services