Härlig helg i Tyresö

De senaste dagarna har jag passat på att NJUTA av att lukta och krama och gosa med Nayomi! Det har varit en underbar helg med massa kärlek och lek :)

I fredags var jag på tjejmiddag hos Josse och det var hur trevligt som helst! Nayomi fick bekanta sig med lite äldre barn och sen satt hon hela kvällen med oss och lekte lite med Josses dotter och nya leksaker!

Jag är som nyförälskad i min dotter och för varje dag som går så blir min kärlek för henne starkare. Jag undrar hur mycket man egentligen kan älska någon? Finns det en gräns? Tänk på dom som väljer att aldrig skaffa barn, vad dom går miste om något helt fantastiskt...

I lördags packade jag min och Nayomis + Barrys väska och åkte på en liten avslappnings-resa till Tyresö, till min mammas place! Vi bastade och det var Nayomis första bastu omgång, hihi, där satt hon naken på första parkett och plaskade med kusinen Natanya :)

25% finska sisu hehe!


   

Det smakades på korv, tårta, piroger, grädde, bröd, saft, smör, gröt och kusinerna smaskade ihop hela kvällen!

Det har varit en väldigt lugn helg och både mamma och dotter myste. Pappa Amad fick ledigt från blöjbyten och hade massa annat att göra innan han hämtade oss på söndags förmiddagen!

Mina 2 minsta, båda sovandes i mitt knä...så gulliga!


Nayomi med sin egen bebis som hon "varsamt" tryckte i ögonen på och dregglade och rev lite...


Titta så fin väst hon fick från moster Delila! I mörk-lila mocka-läder! Tack!!!


The happy family hugger i korvsoppan jammiee :)


Aptiten har hon fått från...mig?!

Y: Lite i taget så det inte fastnar, ok?!!


Y: Ok...?


Y: Oh shit!!!


Hehe, som sagt aptiten är det inget fel på! Hon väger +9100 och är 72 lång ;)
Jag är så stolt över hennes härliga mumsiga tjocka lår, vill bara äta upp dom grrrr!

I denhär takten kommer hon ha smakat lika mycket på 1år som en medel svenne gjort på 5år...och så länge det inte är för starkt eller sött eller varmt eller farligt så ska hon få smaka! Då kommer hon med stor sannolikhet vara lika duktig som kusinen Natanya som äter allt utan att rynka på näsan! Så duktig!!!

Hej hopp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services