Tillbaka till kylan


Våran resa gick fantastiskt bra, och det var absolut inga problem för Nayomi. Hon skötte sig exemplariskt, även på flyget hem!

Vi lyfte runt 2.30 natten till måndag, och med förseningar pga hårda motvindar så landade vi i Stockholm några timmar senare än beräknat (06.30) sen vart det taxi hem. Jag bytte om och åkte till kontoret. Jag var helt slut den dagen! Den längsta måndagen någonsin...

Tack o lov att jag har en fin dotter som får mig att le. Utan henne hade jag inte orkat vara tillbaka i minusgrader, otrevliga människor och jobba 10-12 timmars dagar. Men när jag kommer hem och hon ler mot mig, öppnar sina armar och vill till MIG, ja då försvinner alla bekymmer och solen tittar fram :)

Det senaste köpen från dubai, sista kvällen och vi letade efter ett nytt hårband som hon tappat bort. Monsoon har schyssta kläder, även Aghata Luis de la Prada, dessa köpte vi:

Ordinarie kostade ca 1200kr, vi köpte den för 300kr


Ett par skor i samma märke, samma här hade kostat över 1000 lappen, nu betalade vi typ minus 200!
Jätte fina!
Smakar gott också!


Princess bodies från Baby Shop ca 80-100kr styck


Gott o blandat från Benneton + ny hårborste :)


Hatt + linnen + pyjamas + trosor


Tunika / Koftor från Lafayette 50-80kr styck


Nya skedar! Och BILLIGT! Munchkin kostade 30kr per paket, det är mega billigt! Ett par visar om maten är för varm, då blir skeden vit. Rätt bra!

Och så egen manikyr-set!


Sist men inte minst: Hel body med svans + "blöj-lucka" :)   och en påse till från "Tuk-Tuk"


Jag längtar tillbaka, inte bara för semester utan till värmen och friheten. Folk är ute dygnet runt, det mesta är öppet till 24! Och så tiden med min dotter...den är dyrbarast :)

Sista timmarna vid poolen. Hon är mitt allt! Min egen solstråle!!!


Plask o lek med pappa. Amad försöker få attention här, hehe, Nayomi ser ngt annat kul :)


Burj Khalifa By Day. Snyggt fotat Amad!


By Night. Det var molnigt och bilden blev vacker!


Nico och Nayomi i foodcourten. det är lite gott o blandat med bilder idag!


Minnie Mouse eller Nayomi?


Glass i STOOORA lass!


Youghurt glass med färska bär + choklad! MUUUUMSFILIBUBBA!


Amad + Starbucks + Beach = SEMESTER!


Så summan av allt: Vi älskar Dubai. Vi gillar såklart semester. Vi gillar shopping, sol o bad. Jag älskar all min tid med Nayomi :)



Det är underbart med bilder och minnen. Jag ska njuta vidare nu bredvid min sötnos som snarkar, hihi.

Ha en toppen vecka kära läsare och vi ses snart igen :)

Kram

Kommentarer
Postat av: mormor

Äntligen mera bilder på min lilla söta Nayomi. Mormor kollar blogget vaaarrje dagg för att se sin lilla söta dotterdotter!!!!

2011-02-14 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services