Noahs Dop



I lördags var det dax för Noahs dop. Lillkillen som skötte sig fint i kyrkan, jämfört med Nayomi som agerade bus-bebis i kyrkan och gjorde "prutt" ljud.

- Nej, det är inte jag som lärt henne det!!! Varför frågar alla samma sak...?

Hursomhelst. Dopet var väldigt personligt och vackert. Det gick fort i kyrkan och Noah grät inte över vattnet :)
Tur det, för det hade ekat högt i den kyrkan!

Vi hade bestämt presenten, dock blev det inte som vi planerat så föräldrarna får hämta ut den lite senare från NK. En trevlig surprice blir det :) Jag törs inte visa den om Susanne läser bloggen, kul överraskning då...det hade varit typiskt mig, hehe!



Dopet bra, fikat efter sjukt bra! Jag åt tårta, bulle, kaka, mer tårta, mer bulle och en j-ligt god cheescake!
Nu blir det Nutrilätt i 3 dagar till...sen skiter jag i det i Dubai :)

Medans Noah sov i stort sett igenom dopet och var en duktig bebis, så hade vi händerna fulla med Nayomi...

Shhh....vad gör du gumman? Sluta visa ditt raffset!



Schhh!!! Där nere finns inget intressant. I kyrkan ber vi uppåt!



Ok ok ok, bara du e tyst nu! Vi andra sitter på stolen, du får stå! Är du nöjd nu?



2 sekunder senare....

En busigare blick får man leta efter!!!



Men med tanke på att hon har öroninflamation, går på penicilin och har ont, så var hon en glad bebis ändå!!!

Tack för dopet familjen Ohlin :)

Grattis Noah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services