Nyår 2010-2011


Så var det dax att skåla in det nya året :)

Men först...På dagen busade vi, eftersom Nayomi är en riktig bus-bebis så fick hon ha på sig den tröjan!



Amads mamma och moster var på besök idag :)





Sen var det dax att ta på sig nyårsklänningen och ut i kylan mot Nico som bor i Solna. Far far away...



Tripp, Trapp, Trull...mat, lek och Gugagagaagaa!



Nayomi ville gå och gå och gå och gå och gå och gå och gå och gå och gå och gå...och GÅÅÅ heeela tiden...!!!



Nico hade en julgran. Den smakade Nayomi på. Dom röda kulorna var bäst(!)
Tror att Neda klätt granen. Förlåt Fredrik, men a womans touch....................



12 slaget, det nya året! Pappa och dotter blickade ut mot himlen som lös upp i olika färger!



Schkåååål paaappa!



Edgar skulle få en nyårs kyss! Puuuussss :*



Dethär året har varit väldigt händelserikt och minst sagt ett lyckligt år!

Top 3 händelser:

1. Nayomi föds :)

2. Förlossningen. Att få uppleva och överleva den!

3. Vi har fått vara friska och få ett friskt barn!

Allt annat kan jag leva utan, men inte utan dig Nayomi. Du har gett mitt liv en helt annan betydelse och fyller mina luckor i livet. Min familj är underbar. Min man är fantastisk. Min hund är...jobbig hahahaha. Mitt barn är mitt allt!



Gott Nytt År

Nu hälsar vi alla kommande bebisar välkomna till världen år 2011 :)

Kram







Kommentarer
Postat av: mummi

Min lilla gullunge! Hoppas ni alla får ett riktigt Gott Nytt År!!! Älskar er!!!!!!

2011-01-05 @ 08:39:15
Postat av: Delila

Gud så fint skrivet yaz!

Välkommen in i världen av mening!! <3

Älskar er så!!

Ni är mina prinsessor!! //Moster

2011-01-06 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services