Packandet & Resan till Dubai


Så var det dax att besöka Dubai igen, denna gång med Nayomi utanför magen :) Dock blev det huller-om-buller när jag skulle börja packa...

- Vart börjar jag???

Kläder: Fram med alla sommarkläder, klänningar, bikinis, solhattar, tofflor etc etc...vissa plagg hade blivit för små, andra förstod jag inte ens varför vi köpt. Till välgörenhet...

Sen ska man packa ner allt annat också: Haklappar, leksaker, mat och skedar, nappfaskor, alla läkemedel och handukar etc etc...

2 timmar senare, 10 kilo tyngre bagage och klappat & klart!



Med oss har vi Juicy strollern, bärselen och skötväskan med lite leksaker, morots-sticks och en super duper haklapp i frotte :)

MUMS!


Mat-start-kit, sen köper vi resten från Dubai! Blöjorna borde räcka!



Meducinen och Nayomis necessär :)



Lite bikinis att välja emellan



Sen åkte vi! Taxi till Arlanda i bara kofta, men Nayomi bara ler och skrattar! En sån underbar bebis hon blivit!



Inte glömma bagagetaggarna! Bra flicka! - En till min vagn och en till mig :)



- Pappa ser ut att debattera? Nä, jag slickar vidare på min bärsele. Mmmm Fendi är gott!



Lek på planet med lite favoriter hemifrån!



- GÅÅÅÅ det gillar jag! Mer pappa, fram o tillbaka, en gång till!



- Tomma glas? Tråkiga föräldrar man har då...!



Allt gick jätte jätte bra! Nayomi skötte sig bra, lekte mycket, fick inte ont i öronen. det fanns andra barn med på planet som lät mycket mer! Jag var så glad att hon inte var en av dom :)

Hon charmade många av passagerarna! Hihi, flörtis tjejen ;)

Flighten tog 6 timmar. Från dörr till dörr 10 timmar. Inga problem alls!

Väl framme på hotellet så gnällde vi på utsikten, men beslöt oss för att sova på det...



Dags att göra Dubai! Shoppingen börjar imorgon.

Nayomi fyller 8 månader imorgon, 28.1 :)

Hurra!

Godnatt...!


Kommentarer
Postat av: Juliette

Alltså Nayomi måste vara världens sötaste tjej!! Jag å Emanuel håller på å smälter bort när vi ser alla bilder på henne.HON E HELT UNDERBAR!!! kul å läsa lite om er resa å se allt fint ni har köpt åt henne. Å tack igen för den fina presenten vi fick :-)

2011-02-08 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services