Trumpette & Middag


Veckan sa bara sschhwiiisch! Och helt plötsligt var det lördag och dax för lite middag :)

Anki, Neda & Fredrik + Nico!

Här posar Anki med bebbena :)
Hon är helt fantastisk med barn! Och blöja fick hon åxå byta, det ingick i middagsinbjudan hehe...tror inte hon hade ngt emot det(???) Kidzen älskade att sitta i hennes knä och bara vara, eller lyssna på sagostunden :)



Medans turturduvorna röjde i hopp-himlen och guu-gaaa-aaa-de tillsammans....



....njöt vi gamlingar av maten och den fantastiska efterätten lagad av kocken Amad!

Tadaaa!



Det vart bra mat, jätte bra sällskap och en jätte bra present till Nayomi :)

Nico vet vad tjejer gillar: SKOR!

Dessa snygga är ju sååå Nayomi så det bara skriker om det! Från Trumpette, perfekta sulor nu när hon lär sig att gå. Tack Nico :)



Nattmat för uppesittar bebisar: Nayomi fick lime och Nico fick mandarin, vi tog Bailys och rökte pipa :)



- Oooh men mamma...kunde du inte doppat den i lite malt whisky? Jag loooovar att sova bums då!!!



Ja altså det vart sent för bebisarna men jag hoppas att Backmans fick sova länge? jag och Nayomi sov till 9.30, hon och Barry hade gärna sussat vidare om det inte var jag som ville upp...!

Nu har jag stått ut med dieten i 7 dagar och ätit lite normal-mat 2-3 ggr, ändå har jag gått ner 3.5kg!!!! Wiii, 15 kvar nu! Dieten fortsätter!

Inga fler middagar med Amads efterätter :(

Jag måste hitta bra badkläder till Nayomi, vi drar ju till DUBAI snart!!!



P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services