10 Månader och Sugrörsproffs :)

Yeah baby N :)

10 månader fyller du idag och blir bara ötare och sötare för varje dag! Alltså mer lik mamma såklart ;)

Det firade vi med en JUICE på juicebaren i Gallerian, och din moster Delila höll oss sällskap! Du kan nu dricka ur ett sugrör utan att kladda. Det var så gott att inte ens maten dög, hon ville bara ha mer smoothie...

Nu är det dags för mama Yaz att på riktigt ta tag i födelsedagsplanerna :)
det är ett stort år i år!

Mamma fyller 30! (KRIS)
Mammas kompis Anki fyller 40! (den nya 20)
Din moster Yam fyller 25! (myndig för adoption)
Mammas kompis Marie fyller 30! (KRIS)
Din farmor fyller 60! (wooow)
Din mormor fyller 55!
Din pappa fyller 35! Och din faster!
Nico fyller 1år

Ja det är väl några till som fyller år men dessa är dom mest speciella som jag tycker ska minnas här på DIN blogg! Jag har som plan att printa ut denna blogg till din 1års bok :)

Sen år 2 osv...Det får jag göra EFTER 1 års kalaset, det blir lixåm sista sidan!

Bilder från idag



Sugrörsproffset visar hur man gör:

- Fokusera, ta i, släpp inte och börja gråta direkt när mamma inte vill ge mer av sin goooooda smoothie! Hon tror nämligen att jag ska äta den kalla pastarätten från en konserveringsburk, medans hon får i sig massor av nyttiga, färska och goda smaker...hehe, glöm det morsan!



Nu sover du, min prinsessa...sov gott :)

Mamma kanske har ett nytt jobb imorgon, om allt går som jag vill. Nu har jag lite tid att spendera med dig. Sen kommer jag ha stabila tider så vi kan hitta på roliga aker att göra :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services