Mamma älskar dig!

Jag älskar dig sååååå mycket att jag kan ge upp allt för dig! Men istället för att ge upp så vill jag ge dig MER!

- MER tid
- MER uppmärksamhet
- MER kärlek (om det går)
- MER pussar och kramar
- MER framtidsplaner
- MER cash
- MER prylar + kläder
- MER lära-dig-viktiga-saker typ lära dig att gå!
- MER bra, lugn och harmoni i uppväxten
- MER lekar & bus
- MER papper att tugga på
- MER hemligheter som pappa inte vet om*
- MER bada och sjunga med mamma :)
- MER frågor att besvara

Och ungefär 1000 saker till! Jag beslutade att ha mer tid med dig, så jag ska jobba mindre nu. Lägga mitt ego åt sidan och njuta av denna fina tid när du lär dig allt! För varje dag som går så ska jag kunna titta tillbaka och minnas saker, små steg, nya händelser, imse vimse med dina fingrar, ljud och utryck. Kanske ditt första ord?! Det kommer väl att vara mamma :)
Eller som det brukar låta ibland: Nomiii, mmmaaaaaaa, mmppaaaaa....

Tänk om hon ba: "-Ballyyy!" Haha, det vore sååå Nayomi!

Så nu ska mamma ge dig MER!

Så mitt hjärta...sov gott. Mamma älskar dig, pappa älskar dig och din storebror Barry älskar att ta mat från dig ;)

Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services