Papper är kul :)

Den senaste favorit "leksaken" är papper!!! Det håller Nayomi aktivt ett tag och sen får man jaga papp-bitar i hennes mun :)

Riva riva riiivaaa! (Naken fija nyvaken)



Och stoppa i munnen är jätte gott!



Hihi kom o töm munnen om du vågar!



Ja den naken fijan är ju så söt :)

Helgen har varit lugn, med förkylningar, feber och pappa Amad har verkligen varit i dåligt skick. Så jag och prinsessan har haft egen tid, och moster Samira har varit på besök :)

Idag, söndag var vi och fikade med Susanne & Noah, JAG beställde en kladdkaka som inte fick vara ifred...



Den kakan försvann, det mesta i min mun :)



Noah ser ett ufo...



Förutom att vi delar kärlek i denna familj så delar vi mat också, både Barry och Nayomi gillar hundben! Smaskens....vem ska pussa vem sen???



Kärlek i massor, och till alla, mama Yaz ska sova nu så att jag pallar med en super start imorgon, härliga måndag...Har varit sjuk hela helgen och hoppas må bäst imorgon!

Ha det bra :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services