Tand nr 3 :)

Så är det dax att titta fram! Första framtanden på väg :) Wooohoooo!!!!

Feber och snor, mycket snor just nu. Stackars Nayomi...Hon är så stark! Nu är jag åxå sjuk. Känner mig förjävlig :(

Senaste nytt är att mamma o dotter är förkylda och nu vill Nayomi knappt äta. Så Ellas Kitchen funkar bra! Det är kalla och fruktiga mellanmål i en påse, så Nayomi suger ut innehållet. Morgonmums är favvo!



Hos Viktor, roligt med nya leksaker!


Bild från badhuset :)


Nu ska jag kurera min hals. Nayomi har fått alvedon och näsdroppar. Iställer för välling så dricker hon kall morotsaft. Få se hur natten går, hoppas bra så hon kan samla nya krafter :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: mormor

Ojjoj, stackars er! Hoppas ni blir friska snart!! Många kramar fån mummu

2011-03-04 @ 08:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
survey services